Górne menu wyboru

Dolne menu wyboru - dla uczniów, rodziców oraz dokumenty">

PLAN LEKCJI

2017-06-06
grafika dla - RUMUNIA 4

WIZYTA W RUMUNII – DZIEŃ CZWARTY

Ostatni dzień naszego pobytu w Piteşti pozwolił nam poznać system rumuńskiego szkolnictwa. Zobaczyliśmy także pracownie przedmiotowe. Po warsztatach plastycznych, których efektem było graffiti, zostaliśmy zaproszeni na część oficjalną. Młodzież w strojach ludowych powitała nas zwyczajem znanym również w Polsce - chlebem i solą. Następnie oglądaliśmy i tańczyliśmy rumuńskie tańce ludowe. Na zakończenie zjedliśmy obiad składający się z tradycyjnych dań. Wszystko było pyszne i przygotowane przez nauczycieli oraz uczniów. Jutro wyjazd do Polski, ale na pewno każdy z nas zachowa na długo pobyt w Piteşti w swym sercu. Dużo zwiedziliśmy, poznaliśmy nowych ludzi, nawiązaliśmy przyjaźnie, przełamaliśmy bariery językowe. I LO w Rumunii - warto było jechać!

grafika dla - RUMUNIA 4 grafika dla - RUMUNIA 4 grafika dla - RUMUNIA 4
2017-06-06
grafika dla - RUMUNIA 3

WIZYTA W RUMUNII – DZIEŃ TRZECI

Wymiana polsko - rumuńska dzień trzeci. Dziś pojechaliśmy do miejscowości zabytkowego klasztoru w Arges. Stamtąd udaliśmy się jedną z najwyżej położonych dróg - trasą transfogarską, aby obejrzeć sztuczne jezioro Vidraru. Z daleka, mogliśmy zobaczyć ruiny zamku Drakuli. Była to dość emocjonujaca wycieczka z racji pięknych widoków i krętej, górskiej drogi. Po powrocie do Piteşti, poszliśmy popływać łódkami i zwiedzać miasto. To był wspaniały dzień! Jutro odwiedzamy szkołę, nie możemy się doczekać!

Przesyłamy gorące pozdrowienia!!!

Krzysztof Karpiński, kl. II F

grafika dla - RUMUNIA 3 grafika dla - RUMUNIA 3 grafika dla - RUMUNIA 3
2017-06-05
grafika dla - RUMUNIA 2

WIZYTA W RUMUNII – DZIEŃ DRUGI

Dziś z samego rana w wyśmienitych nastrojach wyruszyliśmy do Bukaresztu. Piękna pogoda i krajobraz Rumunii tylko wzmagały te uczucia. Po półtora godzinnej podróży nastąpił „desant” przed budynkiem parlamentu. Wyruszyliśmy na zwiedzanie miasta, które różnorodnością i kontrastowością miejsc zaskakiwało nas za każdym rogiem. Po podróży metrem i „lekkim zbłądzeniu” dotarliśmy do Muzeum Wsi Rumuńskiej. Miejsce z dużą ilością zabytkowych chat i domów było bardzo interesujące i natychmiast przykuło naszą uwagę.

Zmęczeni po wspaniałym dniu wracamy do Piteşti, a jutro czeka nas zwiedzanie jednej z pierwszych stolic Rumunii.

POZDRAWIAMY WSZYSTKICH!!!

Krzysztof Karpiński, kl.II f

grafika dla - RUMUNIA 2 grafika dla - RUMUNIA 2 grafika dla - RUMUNIA 2
2017-06-03
grafika dla - RUMIUNIA 1

WYCIECZKA DO RUMUNII – DZIEŃ PIERWSZY

Sześciu uczniów naszej szkoły pod opieką pani A. Jędrzejczyk i pani K. Łągiewki w dniu 2 czerwca wyruszyło na wymianę młodzieży do Rumunii. Po kilkunastu godzinach dotarliśmy do Piteşti. Drogę uprzyjemniały przepiękne górskie widoki i świetna atmosfera Dzisiejszy wieczór młodzież spędza z rodzinami, u których została zakwaterowana Jutro wycieczka do Bukaresztu

POZDRAWIAMY WSZYSTKICH!!!

grafika dla - RUMIUNIA 1 grafika dla - RUMIUNIA 1 grafika dla - RUMIUNIA 1
grafika dla - RUMIUNIA 1
2017-04-29
grafika dla - PAMIĘTNIK AGATY

DIARY

My trip to Ireland

15.03.

I can't believe by 4pm I'll be in Ireland ! We have been driving since morning and so far we've done 140km. We are having a short break in the shopping mall near Warsaw.

The check-in was arduous. Fortunately, I'm sitting on a blue seat in Ryanair aircraft next to Dominika and Wojtek. I have known them only for an hour but I believe we'll make a great relationship. I'm a bit nervous, but not as much as I was when the plane was taking off. It's the first time I have been flying ! It must be once in a lifetime experience. I feel good, but the noise from the engine is really annoying. We are flying above the sea, magnificent views.

Agata Dziegieć, kl. I D

2017-04-23
grafika dla - IRLANDIA

Młodzież I LO w Irlandii

W dniach 15.03. - 20.03.2017 r. odbyła się wycieczka do Irlandii, w której brali udział uczniowie oraz nauczyciele z I Liceum Ogólnokształcącego im. Feliksa Fabianiego w Radomsku. Organizatorami wyjazdu był opiekun Klubu Europejskiego Anna Niepsuj, nauczyciel geografii oraz Renata Löffler, nauczyciel języka angielskiego.

Głównym celem projektu było zachęcenie uczniów z  Polski do kontaktów wymiany z  młodzieżą irlandzką, poznanie środowiska geograficznego, kultury, architektury i zwyczajów panujących w Irlandii i Irlandii Północnej, a przede wszystkim rozwijanie sprawności językowych.

Podczas wyjazdu realizowane były projekty edukacyjne o następującej tematyce

• znaczenie kultury w życiu mieszkańców Irlandii i Wielkiej Brytanii,
  • geneza konfliktu i trudnych relacji Irlandii i Irlandii Północnej,
  • środowisko geograficzne i problemy społeczno- gospodarcze Irlandii.
grafika dla - IRLANDIA grafika dla - IRLANDIA grafika dla - IRLANDIA
2017-03-20
grafika dla - DZIENNIK Z PODRÓŻY :-)

DZIENNIK Z PODRÓŻY :-)

Pobudka o PIĄTEJ rano. Około godziny ÓSMEJ byliśmy na lotnisku w Dublinie. Po półtorej godzinie wystartował nasz samolot do Modlina. Szczęśliwie powróciliśmy do Polski.

Agata Dziegieć i Filip Nurzyński

Strona 1 z 4

KOMUNIKATY...

2017-08-19

WYPRAWKA SZKOLNA

W dniu 8 sierpnia bieżącego roku Prezydent Miasta Radomsko podpisał Zarządzenie Nr 165/2017 w sprawie ustalenia terminu składania wniosków o udzielenie pomocy finansowej uczniom na zakup podręczników i materiałów edukacyjnych. Zgodnie z przedmiotowym Zarządzeniem wnioski o udzielenie pomocy można składać do dyrektorów szkół do dnia 11 września 2017 r.

Szczegółowe warunki udzielania pomocy finansowej uczniom na zakup podręczników i materiałów edukacyjnych znajdują się w:
- Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 2017 roku w sprawie szczegółowych warunków udzielania pomocy finansowej uczniom na zakup podręczników i materiałów edukacyjnych ( Dz. U. z 2017 poz. 1457),
- Uchwale nr 115/2017 Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2017 roku w sprawie Rządowego programu pomocy uczniom w 2017 roku "Wyprawka szkolna". W związku z powyższym proszę o zapoznanie się w w/w przepisami oraz poinformowanie rodziców uczniów o możliwości skorzystania z pomocy.

Małgorzata Krupska
Naczelnik Wydziału Edukacji i Kultury

2017-06-23

10 ZASAD
BEZPIECZNYCH
WAKACJI

PROJEKTY...

DNI KINA - INFORMACJE Pielęgnujemy pamięć o Wisławie Szyborskiej Bieg na orientację
Projekt Comenius GIODO Dzieciom e-Twinning
RÓŻEWICZ OPEN FESTIWAL - INFORMACJE DYSKUSYJNE KLUBY EDUKACYJNE
KONKURS MATEMATYCZNY POKOMAT Dołączyliśmy do społecznej kampanii - Cała Polska czyta dzieciom WSPÓŁPRACA Z BETEL